sábado, 25 de junio de 2016

Carme Forcadell indignada al saber que va ser investigada per Fernández Díaz en sortir informes de la cadena SER

               
   Cliqueu aquí per veure el vídeo integra de la ronda de prensa


Compareixença sencera de la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, després de saber-se que hauria estat objecte de seguiments policials, segons ha informat la cadena SER i diu: 

Comparec davant dels mitjans de comunicació, davant de vostés, per parlar sobre les informacions aparegudes a la cadena SER, sobre un suposats informes policials, que diuen, que m'haurien seguit en investigat a mi, a la meva família, el meu marit, als meus fills i als meus germans.
Evidentment amb l'objectiu d'intentar incrimidizarme, a mi, a l'Assemblea Nacional Catalana, i també, al moviment independentista.
Amb tota la cautela que sigui necessària, evidentment, si això és cer, comparec aquí, per demanar explicacions, al ministre de l'interior Jorge Fernández Díaz i en el seu defecte, el president espanyol senyor Mariano Rajoy.
Primer que aclareixen la existència de aquest informeés certa que aclareixen si en aquest país aquest estat través de seguretat, els cossos de seguretat de l'Estat, dediquen a investigar i a perseguir a persones de la meva família.
Única i exclusivament per motius polítics, vull s'aver si aquest informe existeixen.
Vull saber qui els va demanar, vull saver qui els va fer, i vull saver si es demostre que aquest informes són certs, assumiran responsabilitats i els avui veure.
Sóc aquí, per exigir, i demanar, tot això perquè ¿com poden confiar els ciutadans i ciutadanes de aquest país en què es preservi el seu dret a la privacitat al seu dret a la intimitat?, i resulta,de què,els que han de preservar, són als que no els compleixen, són els que oculten aquests drets, no es tracta de mi, i de la meva família, es tracta de democràcia.
Es tracta de llibertat de defensar les llibertats de aquest país, i si resulta,que som les persones encarregades de garantir aquestes llibertats, són les que no les compleixen, no podem pensar les ciutadanes i ciutadans de aquest país, podem confiar i per tant estem davant un cas molt greu.
Si es confirmés que aquest informe, aquesta informació, que avui a fet la cadena SER, és certa, estaríem davant d'un cas de gravíssima, una situació gravíssima, d'un atac frontal a la democràciad'un costionament del Estat de Dret.
Per què estaria passant que qualsevol ciutadà de aquest país, podria ser perseguit per motius polítics, com en el meu cas unica i exclusivament, per defensar unes idees políticade manera democràticament, pacifica, i no només, i no només jo la meva família i membres de l'Assemblea Nacional Catalana.
Únicament per defensar unes idees de manera i absolutament democràtica i pacifica per estar a capdavant de una organització, que ha mogut centenars de milers de persones, i per tant, sóc aquí, per demanar explicacions, al ministre d'interior i al seu defecte el president del govern espanyol ,per què evidentment, com he dit, no es tracta de la meva família i de mi, també es tracta de democràcia, ¿estem en un estat democràtic o no ho estem?, ¿ja separació de poders o no ni hi ha?
Si fos així, s'estaria qüestionant l'estat de dret i malgrat tot, malgrat tot, al que avui dir, és que estic tranquil·laperquè ser que aquest país, ni hi ha moltes persones que treballen per defensar les seves idees politicas, moltíssimes, la malloria de persones que estem defensen unes idees políticas, ho fem des de la honradesa, i per tant,estic molt tranquil·la perquè ser, que m'han investigat, a mi, i a la meva família, i per tant, avui dir que ni hi han moltes persones, que igual que la meva famíliasón famílies normals milers i milers de famílies, que te aquest país, que defensen les seves idees.
Des de l'honradesa, i per tant, crec que aixòés un motiu, que tots ens en puguem sentir orgullosos, i estic tranquil·la, en aquest sentit, però a la vegada estic indignada, com a ciutadana, estic molt indignada, i per això demano explicacions.
Perquè avui saber i repeteixo: "Si els cossos de seguretat de l'Estat investiguen i persegueixen a persones única i exclusivament per raons política, per això estem aquí,perquè si això es demostri que és així, estaríem qüestionen la democràcia les llibertats democràtica, i l'Estat de Dret.
Estaríem deban d'un atac, dels més greus contra la democràciaperò a la vegada, torno a repetir: estic tranquil·la perquè moltíssimes persones, que malgrat, que se ha perseguit, i es perseguísperquè ahir van ser uns, avui som uns altres, demà .. ¿qui serà?... ¿poden les ciutadanes i els ciutadans de aquest país està tranquils? ... ¿saben que es van perseguir ahir a uns, avui a uns altres i demà, aquí tocarà?... Aquesta és la veritable qüestió ... ¿podem estar tranquils?... ¿podem saber segur ¿que no és perseguirà l'Estat de Dret?.. ¿que no es perseguiran les persones únicament i exclusivament per raons políticas?, és aquesta la veritable qüestió."Ha dit.

 

L’ANC manifesta la seva indignació arran de les investigacions fraudulentes als seus membres

L’Assemblea Nacional Catalana expressa la solidaritat amb la qui va ser presidenta de l’entitat, Carme Forcadell, i la resta de membres de la pròpia ANC que han estat investigats fraudulentament per part de la policia espanyola, segons apunten diverses informacions aparegudes als mitjans d’informació.
Des de l’ANC expressem la nostra indignació i denunciem aquest comportament propi d’un Estat corrupte que no compleix amb les més mínimes garanties democràtiques, ni respecta les llibertats dels seus ciutadans.
Avui, més que mai, reafirmem el nostre compromís amb la construcció d’un nou país més just, nét i democràtic, on no hi tinguin cabuda aquestes pràctiques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario